Lista blogów » siostry bukowskie

3 dni do Wigilii, podejmij z nami #christmasworkoutchallenge

Zobacz oryginał

Święta to cudowny i magiczny czas, w którym żadna zjedzona kaloria nie powinna wywoływać w nas wyrzutów sumienia. Pyszny barszczyk, pierogi i ciasta to dania, na które z utęsknieniem czekamy przez cały rok, dlaczego więc mielibyśmy sobie odmawiać? Ale jak nie przytyć w święta jednocześnie ciesząc się tym wyjątkowym czasem? Można podkręcić lekko śrubkę przed ! Każdego dnia, aż do 24 grudnia, na naszym Instagramie @siostrybukowskie będzie pojawiał się filmik treningowy, który możesz bez problemu wykonać w warunkach domowych.

PODEJMIJ NASZE TRZYDNIOWE WYZWANIE!

Co musisz zrobić?
1. Każdego dnia wstać wcześniej o 20 minut.
2. Przygotować sobie wodę z połową wyciśniętej cytryny i szczyptą soli.
3. Wypić wodę i wykonać trening na czczo.

Wskazówki:
1.Znajdź skrawek przestrzeni, gdzie możesz swobodnie wyprostować nogi i ręce w leżeniu.
2. Ćwicz boso (bez butów i bez skarpetek).
3. Każde ćwiczenie wykonaj w 4 seriach po 10- 12 powtórzeń.
4. Nie rób przerw między ćwiczeniami i seriami.

To tylko trzy dni. a może aż? Przetestuj swoja silną wolę, do dzieła !
------------------------------------------------------------------------------------

1. Ćwiczenie - Martwy Robak.
Najważniejsze w tym ćwiczeniu jest to, aby Twoje lędźwie były mocno przyklejone do ziemi zarówno w fazie zgięcia jak i wyprostu nogi. Podbródek przyklej do mostka. Prostuj naprzemiennie rękę i nogę, co jednocześnie jest dobrym ćwiczeniem na koordynację ruchową.

2. Ćwiczenie- marsz w pozycji Glute Bridge.
W tym ćwiczeniu zachowaj zasadę pchaj i przyciągaj. Wyobraź sobie, że przepychasz ziemię stopą jednocześnie ciągnąc kolano do klatki piersiowej w nodze przeciwnej. Staraj się nie kiwać biodrami.

3. Ćwiczenie - odwodzenie nogi w Glute Bridge.
Pozycję Glute Bridge już dobrze znasz, teraz lekko ją zmodyfikujemy. Unieś biodra oraz jedną nogę w taki sposób, aby Twoje uda znajdowały się w równoległej pozycji odwódź nogę pamiętając o tym, że Twoje biodra muszą pozostać stabilne (staraj się nimi nie ruszać).

4. Ćwiczenie - Latający Pies.
Najtrudniejsze ale zdecydowanie nasze ulubione. Naprzemiennie unoś rękę i nogę pamiętając o tym, że Twoje biodra powinny pozostać nieruchome. A teraz duże utrudnienie: unieś kolana ! Dużo trudniej jest utrzymać stabilizację, mając tylko 4 punty podparcia ( a nie 6!) Uda Ci się to tylko wtedy, kiedy Twoje mięśnie brzucha będą mocno napięte.


Dałaś radę? Świetnie!
Zostały Ci jeszcze dwa dni wyzwania. Do dzieła :D

Choose-One-FOr-Celebration.jpg





Zaloguj się, żeby dodać komentarz.