Roksana Goral

MUST HAVE

Witajcie ! Dziś MUST HAVE mojej szafy, a dokładniej góry. Będzie kilka części tego typu, tylko dołu, butów, dodatków, ubrań typowo na lato, jesień czy zimę. Każdy ma swoje jakieś ubrania bez, których nie wyobraża sobie swojej garderoby. U mnie królują, tak jak w zeszłym poście pisałam kolory...

FIRST POST IN 2018 || Winter

Witam was bardzo serdecznie w 2018 roku. Późne przywitanie, ale jak to bywa są rzeczy ważne i ważniejsze. Ostatnio byłam troszkę zajęta, więc nawet nie miałam godziny, aby poświęcić ją na bloga czy dla swoich innych przyjemności. Wraz z początkiem roku przyszła sesja - którą już zdałam, więc mam...

Something about me.

Witam ! Co tam u was ciekawego słychać ? Post o niczym - a raczej mała dawka informacji co u mnie w ostatnim czasie. A więc, jeżeli chodzi o ostatni tydzień to w poniedziałek i środę byłam w pracy. We wtorek w moich planach była wizyta w ikei - jak postanowiłam tak zrobiłam. Wybrałam się tam z...

BRZESKO 2017

Hejka !! Dziś w końcu post z wyjazdu do Brzeska ! Wiem wiem, dość późno go dodaje, alee co zrobić jak czasu nie mam ? Ogólnie pojechałam wraz z moimi dziewczynami ( Karola, Agata i Ola ) na dwa dni, ale wyjechałyśmy wieczorem, także byłyśmy dwie noce. Był to babski wypad, spędziłyśmy miło czasu...

LONDON

Hej ! Stało się, jest post z wycieczko do Londynu. Do stolicy Uk pojechaliśmy samochodem, ale zaparkowaliśmy tak, że jeszcze z 30 min trzeba było dojechać metrem. Gdy wyruszyliśmy z Nottingham nie było za ciekawie, tak mocno padało, że aż się wystraszyliśmy, że nic z tego nie będzie. Ale na całe...

United Kingdom

Hej ! Post ze zdjęciami z telefonu z mojego wyjazdu do UK ! Pojechałam razem z moim chłopakiem w odwiedziny do siostry. Była to wycieczka 5 dniowa. W sumie w następnym poście będą zdjęcia z aparatu to raczej typowo z Londynu. Przyleciałam 27 września z samego rana. Wtedy miałam wielkiego stresa,...

AUTUMN

Hejka ! Wiem, że ostatni post był dawno, oj bardzo dawno bo aż 9 września. Cóż studia się zaczęły. W międzyczasie byłam w Anglii u siostry na tydzień, później na 3 dni wyjechałam z moimi dziewczynami na wycieczkę do Brzeska. Oczywiście z obu wyjazdów się pojawi post. Co więcej u ostatnio się...

PRAGA

Cześć ! 1 września miałam okazję zwiedzić jedno z piękniejszych miejsc jakie widziałam, a mianowicie mówię tu o stolicy Czech czyli Pradze. Muszę powiedzieć, że był to dość krótki, ale jakże intensywny weekend. Była to wycieczka zorganizowana. W piątek z rana wsiadaliśmy o 6 rano w autobus i około...

Undercut hair

Cześć ! Dziś wstałam i podjęłam decyzję, że należy obciąć moje niestety przesuszone, rozdwojone, zniszczone końcówki. Postanowiłam najpierw je wymyć, użyłam do tego kosmetyków, których zdjęcia znajdziecie niżej. Zastosowałam szampon z Lidla marki "Cien", który kosztuje ledwie 4 zł. Natomiast ja...

MIĘDZYBRODZIE ŻYWIECKIE - HOLIDAY 2017

Cześć ! 24 sierpnia razem ze znajomymi i moim chłopakiem wyjechaliśmy na 5 dniowe wakacje do Międzybrodzia Żywieckiego. Pierwszy dzień spędziłam praktycznie cały tylko z moim eM. Druga para do nas dojechała po 18. Przez ten czas zdążyliśmy przejść Drogę Krzyżową Matyska. Zjeść pyszny obiad w...

HOT HOT HOT DAY

Witajcie ! Wczoraj wieczorem wróciłam z Międzybrodzia Żywieckiego. Razem z moim chłopakiem i inna parą pojechaliśmy tam na 5 dni. Ale o tym kiedy indziej. Z samego rana jak tylko się obudziłam zjadłam śniadanie - omlety i wzięłam się za ćwiczenia. Dziś mam troszkę czasu, więc postanowiłam zrobić...

DRESS

Witajcie ! Dziś za oknem dość ponuru, ale to nic w planach mam się spotkać z moim eM i o 20 jedziemy na mecz. Obecnie siedzę z rodzicami, zjedliśmy obiad i oglądamy TV. Muszę wykorzystać dzisiejszy czas, gdyż jutro lecę do pracy na 12 godzin. Szczerze mówiąc spałam do 11. Gdy się tylko...