Roksana Goral

PRAGA

Cześć ! 1 września miałam okazję zwiedzić jedno z piękniejszych miejsc jakie widziałam, a mianowicie mówię tu o stolicy Czech czyli Pradze. Muszę powiedzieć, że był to dość krótki, ale jakże intensywny weekend. Była to wycieczka zorganizowana. W piątek z rana wsiadaliśmy o 6 rano w autobus i około...

Undercut hair

Cześć ! Dziś wstałam i podjęłam decyzję, że należy obciąć moje niestety przesuszone, rozdwojone, zniszczone końcówki. Postanowiłam najpierw je wymyć, użyłam do tego kosmetyków, których zdjęcia znajdziecie niżej. Zastosowałam szampon z Lidla marki "Cien", który kosztuje ledwie 4 zł. Natomiast ja...

MIĘDZYBRODZIE ŻYWIECKIE - HOLIDAY 2017

Cześć ! 24 sierpnia razem ze znajomymi i moim chłopakiem wyjechaliśmy na 5 dniowe wakacje do Międzybrodzia Żywieckiego. Pierwszy dzień spędziłam praktycznie cały tylko z moim eM. Druga para do nas dojechała po 18. Przez ten czas zdążyliśmy przejść Drogę Krzyżową Matyska. Zjeść pyszny obiad w...

HOT HOT HOT DAY

Witajcie ! Wczoraj wieczorem wróciłam z Międzybrodzia Żywieckiego. Razem z moim chłopakiem i inna parą pojechaliśmy tam na 5 dni. Ale o tym kiedy indziej. Z samego rana jak tylko się obudziłam zjadłam śniadanie - omlety i wzięłam się za ćwiczenia. Dziś mam troszkę czasu, więc postanowiłam zrobić...

DRESS

Witajcie ! Dziś za oknem dość ponuru, ale to nic w planach mam się spotkać z moim eM i o 20 jedziemy na mecz. Obecnie siedzę z rodzicami, zjedliśmy obiad i oglądamy TV. Muszę wykorzystać dzisiejszy czas, gdyż jutro lecę do pracy na 12 godzin. Szczerze mówiąc spałam do 11. Gdy się tylko...

phone photos.

Hejka, w ostatnim czasie bardzo dużo się działo. To znaczy, aktywnie spędzam mój wolny czas. A to gdzieś się pojedzie a to się coś zrobimy - większość jest pokazana na poniższych zdjęciach. Jednym słowem nie mam czasu na nudę. Dziś jest tak gorąco, że można się ugotować siedząc na łóżku.Przez co...

4 years

Dwa dni temu razem z moją połówką obchodziliśmy 4 rocznicę związku. W ten dzień postanowiliśmy spędzić czas wspólnie robiąc pizze. Pojechaliśmy na zakupy po potrzebne składniki do naszego dania. Po powrocie od razu wzięliśmy się do pracy. Ja przyrządziłam kawę. Szczerze mówiąc pizza wyszła pyszna...

Holidays plan

Hej ! Macie jakieś plany na wakacje ? Dzisiejszy post właśnie o tym. Moje wakacje rozpoczynam, wyjazdem do Żywca 24 sierpnia. Razem ze znajomymi i moim chłopakiem wybieramy się na "Męskie Granie " . Nigdy wcześniej nie byłam na takim koncercie, więc jestem ciekawa jak to będzie zorganizowane....

Szczyrk

Cześć ! Wizyta w Szczyrku, krótka, ale bardzo owocna. Razem z moim chłopakiem wyruszyliśmy z naszego miasta około godziny 14;30, a więc byliśmy na miejscu gdzieś na 16:00. Po przyjeździe, położyliśmy walizki i wyruszyliśmy na miasto. Szczyrk to bardzo turystyczne miasto, nawet nie widziałam, że...

Three days

Witam, dziś wstawiam posta, w którym pokazuje co zabrałam ze sobą na 3 dniowy wyjazd. Otóż przed samym wyjazdem sprawdzam pogodę, aby wiedzieć jakich ubrań zabrać więcej. Lekkich czy grubszych. Cóż, postanowiliśmy jechać z moim chłopakiem na wycieczkę. Począwszy od Szczyrku a kończąc w Miechowie...

trip with my girls

Siemanko ! Ostatnio byłam na wycieczce z moimi dziewczynami w Wiśle, Ustroniu. Jadąc miałyśmy myśli czy aby nie zawrócić do domu bo tak padało, że bałyśmy się iż już nic nie zrobimy, zobaczymy, zwiedzimy. Zatrzymałyśmy się po drodze na kawę w Macdonaldzie i zaczęłyśmy patrzeć co można robić w tych...

new hairstyle

Cześć, we wczorajszym poście pisałam, że chciałabym aby dziś pojawił się post, który chciałam dodać już dawno temu. Cóż niby nic takiego a jednak. Zmieniłam fryzurę, a dokładniej zrobiłam sobie grzywkę. Można to było już zobaczyć na wcześniejszych zdjęciach jakiś z telefonu czy coś, ale ja chciałam...