CAMMY | PolskieSzafiarki.pl i najlepsze blogi, blogi modowe, zakladanie bloga i najciekawsze blogi w sieci

CAMMY

Chwile, które wyciszają moją żywiołową naturę / Portugalia

Jechaliśmy krętą drogą w dół. Dzień chylił się ku końcowi, na zewnątrz wiał silny wiatr. Mimo to, nie chcieliśmy rezygnować. Kiedy wysiedliśmy z auta wysokie fale rozbijały się o brzeg plaży. Powietrze było krystalicznie czyste i kojące. Wokół panowała zupełna cisza, jedynie kilka osób z...

»Czytaj dalej

Jak się spakować na kilkudniowy wyjazd? Pięć wskazówek, które Ci w tym pomogą

Wakacje już dawno za nami, zdążyliśmy już zapomnieć o urlopowych wyjazdach, ale sztuka pakowania walizki to umiejętność, która jest przydatna przez cały rok. Jeśli wybieracie się na kilkudniowy wypad za miasto, robicie sobie weekendowy city break lub po prostu jedziecie odwiedzić rodzinę lub...

»Czytaj dalej

Dawka motywacji na nowy tydzień / stylizacja w retro stylu z Paryżem w tle

Człowiek to bardzo skomplikowana istota...Spełniony sen rodzi kolejny i kolejny. Kompletując "garderobę marzeń" skupiamy się na rzeczywistych konsekwencjach i zupełnie zapominamy o innych, jakże ważnych sferach. Myślimy - 'ona to ma udane życie' i zaraz potem zagryzamy wargę oddając się chwili...

»Czytaj dalej

Jesienna stylizacja z Paryżem w tle i moje niegasnące uczucia...

Czekałam na ten jesienny oddech odbijający się od złotej poświaty światła. I na liście, które powoli zżółkną, aż w końcu spłowieją. Czekałam na dotyk wiatru i śmiech z innej epoki. Znane uliczki i te, które moje oczy ujrzały po raz pierwszy. Uśmiechnięte eleganckie kobiety, aromatyczną kawę i...

»Czytaj dalej

Jesienna stylizacja w 15 minut. Praktyczne wskazówki.

Jesień na dobre rozgościła się wśród nas, liście pożółkły i spadają z drzew tworząc kolorowy dywan na ziemi. O świcie wita nas mgła, a w powietrzu czuć już zapach deszczu. To odpowiednia pora, aby w naszej szafie miejsce letnich sukienek zajęły grubsze swetry i płaszcze. Pomimo, że trudno zapomnieć...

»Czytaj dalej

Kiedy dowiedziałam się, że...zostanę mamą

Tak bardzo pragnę wyśpiewać Wam własną pieśń. Tak bardzo pragnę podzielić się tym, co właśnie dzieje się w środku mnie, ale ilość emocji, uczuć, wzruszeń...czasem przerasta. Trochę zwlekałam i czekałam na ten właściwy moment, ale jak to zazwyczaj bywa w życiu odpowiednich momentów nie ma - po...

»Czytaj dalej

Moje ulubione seriale w stylu retro

Nowoczesna, ale z zacięciem do dawnych czasów - właśnie w taki sposób jakiś czas temu opisałam siebie w jednej z przeprowadzonych ze mną rozmów, którą możecie przeczytać tutaj . Te słowa wciąż brzmią w moich uszach. Ci z Was, którzy są ze mną dłużej doskonale wiedzą, co mam na myśli. Magiczny...

Jesienne nieuczesane myśli / Look do pracy i na uczelnię

Jeszcze niedawno kąpaliśmy się w morzu, jedliśmy roztopione lody i szukaliśmy zielonej czterolistnej koniczyny. Wielka, nieokiełznana przestrzeń i jeden z tych letnich dni. Teraz powietrze gęstnieje, jakby wycisza rytm i przygotowuje nas na przyjście czegoś nowego. Jest coś wzruszającego w...

3 rzeczy, które na pewno jesienią pojawią się w mojej szafie

Choć za oknem wciąż błękitne niebo, powietrze coraz częściej przypomina nam, że zbliża się jesień, dlatego dzisiaj o rzeczach bez których nie wyobrażam sobie swojej jesiennej garderoby. Są to ponadczasowe klasyki, które znajdą uznanie w szafie prawie każdej kobiety... Czytaj więcej »

3 rzeczy, które pomogą Ci wrócić do pracy po urlopie

Kończą się wakacje, które dla wielu są czasem beztroskich chwil, urlopowych wyjazdów. Pora wrócić do "szarej" rzeczywistości, co okazuje się trudniejsze niż nam się wydawało. Wchodzisz do biura. Siadasz przy swoim stanowisku, na którym znajdujesz cały stos korespondencji, dokumenty, notatki,...

»Czytaj dalej

Kiedy zaczęłam rozumieć własną wrażliwość?

Kiedy otworzyłam oczy, słońce dopiero wstawało i robiło miejsce na nowy dzień. Powiewające beżowe zasłony obijały się delikatnie o szyby i wpuszczały niemrawe promienie słońca. Nie było we mnie ogromnej energii, ale była wiara i intuicja, że wszystko dobrze się skończy. Kiedyś przeczytałam: jeśli...

Uwolnij swoje zmysły #9

Cześć Wam! Już dawno nie dzieliłam się z Wami moimi ulubieńcami z cyklu "Uwolnij swoje zmysły". W dzisiejszym wpisie nie będzie kosmetycznych nowości (jak to bywało zazwyczaj), ponieważ od dłuższego czasu pozostaję wierna kilku wybrańcom ( W tym poście znajdziecie moje ulubione kosmetyki do...